Sales blog

Értékesítéssel, tárgyalástechnikával és kapcsolatépítéssel kapcsolatos sztorik, tippek, több mint 13000 üzleti tárgyalás tapasztalatából.  

Ugye te is hallottad már ezt a mondatot kedves értékesítő/vállalkozó olvasóm? Amikor megvolt a rég áhított üzleti tárgyalás, és te szeretnél zárni vagy továbblépni, akkor ahogy tanultad, azt mondod: "Kedves Béla, akkor a jövő héten hívom, hogy megbeszéljük a folytatást." Erre jön a címben említett válasz…

"Ma mit kell másképp csinálni az értékesítésben, mik a legújabb trendek?"
Ilyen és ehhez hasonló kérdések hangzanak el rendszeresen, erre utaló hirdetésekkel van tele az online világ. Mutatom a varázsgömböt, ami tudja a választ.

Vállalkozók, értékesítők, ezt a titkot keresik régóta. Amitől mindig lesz vevőjük. Amitől mindig lesz elég bevételük. Ami segít átvészelni a válságokat. Most megvan! Ráadásul egyszerű, és röviden leírható. Olvasd el, és el ne áruld a konkurenciádnak!!!

Sokszor elmondom, hogy a legjobb kifogáskezelés a megelőzés. De azt, hogy miért, és hogyan csináld, a tréningjeimen szoktam elmondani. De most megosztom Veled is.

Nemrég, egy konferencián, a szünetben megszólítottam egy negyvenes évei közepén járó úriembert, aki láthatólag egy kicsit feszengett. Introvertált típusnak tűnt, láttam rajta, hogy rendesen a komfortzónáján kívül van, a határait feszegeti. (A név kitalált, nem akarom felfedni az engedélye nélkül.)

Amikor valaki "rosszfej" - azaz gyökér. A gyökérség új szintje. Először csak simán azt akartam írni, hogy rosszfej, de rájöttem, hogy ez a hozzáállás nem érdemli meg, hogy finomkodjak. Igen, most a gyökér hozzáállásról lesz szó, egyébként egy vállalkozó az illető.

Lakásfelújítást tervezgetve több szaküzletben jártam az elmúlt hetekben. Megpróbálom kulturáltan megfogalmazni a tapasztalataimat: NEM AKAROK TÖBB TERMÉKBEMUTATÓT! Nagyon kevés helyen tettek fel kérdéseket, nem tudták meg igazán, hogy mit akarok, és azt, hogy MIÉRT.