Függetlenül az aktuális munkaerőpiaci helyzettől (ami gyorsan változhat), minden cégnél előfordulhat munkaerőhiány, vagy kulcspozícióban lévő kollégák hirtelen távozása. Lehet, hogy téged is érint, most is fogod a fejedet, hogy honnan kerítesz új ügyfélszolgálatost, értékesítőt vagy asszisztenst a cégedbe.
Ilyenkor általában 2 lehetőségből választ egy cégvezető:
- Nekiállsz Te magad hirdetést fogalmazni, önéletrajzokat válogatni, interjúkat készíteni.
- Megbízol egy toborzó céget, aki vállalja hogy hoz neked egy megfelelő értékesítő kollégát.
Az első lehetőségnél (hacsak nem vagy rutinos HR szakember) finoman szólva fennáll a tévedés lehetősége, aminek a végeredménye az, hogy akár egy évig cserélődnek az "új értékesítők" a pozícióban, ami bizony drága mulatság.
A második lehetőségnél pedig kapsz egy ajánlatot, általában az új értékesítő kolléga havi bérének a 2-3-szorosát kéri el egy toborzó cég. Itt már lecsökken a tévedés lehetősége (főleg, ha garanciát is kapsz), de figyelembe véve a mai fizetéseket, ritkán jön ki hétszámjegyű összeg alatt egy ilyen megbízás díja.
Mi a jó megoldás? Mi egy harmadik lehetőséget ajánlunk: megtanítjuk Neked a toborzás-kiválasztás alapszabályait egy személyre szabott konzultáció sorozat keretein belül.
Miről lesz szó a konzultációkon:
- a pozíció pontos megfogalmazása, stratégiába illesztése
- a hirdetési szöveg megírásának alapjai
- az önéletrajzok leválogatásának szabályai
- a jó interjúkérdések logikája
- a második körös interjú kérdései
- a beillesztés támogatása
Ezen felül összeállítjuk a szükséges dokumentációt és sorvezetőt.
Ezzel a megoldással jelentősen csökkented a kockázataidat és ráadásul a töredékébe kerül egy kiszervezett toborzás díjának.
De miért mi?
- kis és közepes válallkozásoknál (vállalkozóként és alkalmazottként is) eltöltött, összesen 50+ év tapasztalatát adjuk neked
- 25 év HR tapasztalat, emberismeret
- a szakértői gárdánk a vállalkozásod minden területét meg tudja vizsgálni
- kívűlről, objektíven látjuk a vállalkozásodat
- folyamatosan fejlesztjük a tudásunkat, naprakészen figyeljük a munkaerőpiaci helyzetet
Találkozunk az első díjmentes Zoom konzultáción!
Az ár 0% Áfát tartalmaz. (Alanyi adómentes vállalkozás)
További információ a tanácsadásról:
Bartha Anikó HR csapatépítész, jól-lét mentor
Tel: +36 70 367 5114