Értékesítő kiválasztás - tanácsadás

Görgess lejjebb a részletes leírásért!   

399 000 Ft

Függetlenül az aktuális munkaerőpiaci helyzettől (ami gyorsan változhat), minden cégnél előfordulhat munkaerőhiány, vagy kulcspozícióban lévő kollégák hirtelen távozása. Lehet, hogy téged is érint, most is fogod a fejedet, hogy honnan kerítesz új ügyfélszolgálatost, értékesítőt vagy asszisztenst a cégedbe.

Ilyenkor általában 2 lehetőségből választ egy cégvezető:

  • Nekiállsz Te magad hirdetést fogalmazni, önéletrajzokat válogatni, interjúkat készíteni.
  • Megbízol egy toborzó céget, aki vállalja hogy hoz neked egy megfelelő értékesítő kollégát.

Az első lehetőségnél (hacsak nem vagy rutinos HR szakember) finoman szólva fennáll a tévedés lehetősége, aminek a végeredménye az, hogy akár egy évig cserélődnek az "új értékesítők" a pozícióban, ami bizony drága mulatság.

A második lehetőségnél pedig kapsz egy ajánlatot, általában az új értékesítő kolléga havi bérének a 2-3-szorosát kéri el egy toborzó cég. Itt már lecsökken a tévedés lehetősége (főleg, ha garanciát is kapsz), de figyelembe véve a mai fizetéseket, ritkán jön ki hétszámjegyű összeg alatt egy ilyen megbízás díja.

Mi a jó megoldás? Mi egy harmadik lehetőséget ajánlunk: megtanítjuk Neked a toborzás-kiválasztás alapszabályait egy személyre szabott konzultáció sorozat keretein belül.

Miről lesz szó a konzultációkon:

  • a pozíció pontos megfogalmazása, stratégiába illesztése
  • a hirdetési szöveg megírásának alapjai
  • az önéletrajzok leválogatásának szabályai
  • a jó interjúkérdések logikája
  • a második körös interjú kérdései
  • a beillesztés támogatása

Ezen felül összeállítjuk a szükséges dokumentációt és sorvezetőt.

Ezzel a megoldással jelentősen csökkented a kockázataidat és ráadásul a töredékébe kerül egy kiszervezett toborzás díjának.

De miért mi?

  • kis és közepes válallkozásoknál (vállalkozóként és alkalmazottként is) eltöltött, összesen 50+ év tapasztalatát adjuk neked
  • 25 év HR tapasztalat, emberismeret
  • a szakértői gárdánk a vállalkozásod minden területét meg tudja vizsgálni
  • kívűlről, objektíven látjuk a vállalkozásodat
  • folyamatosan fejlesztjük a tudásunkat, naprakészen figyeljük a munkaerőpiaci helyzetet

Találkozunk az első díjmentes Zoom konzultáción!

Az ár 0% Áfát tartalmaz. (Alanyi adómentes vállalkozás)

További információ a tanácsadásról:

Bartha Anikó HR csapatépítész, jól-lét mentor
Tel: +36 70 367 5114