Értékesítő kiválasztás - tanácsadás

Függetlenül az aktuális munkaerőpiaci helyzettől (ami gyorsan változhat), minden cégnél előfordulhat munkaerőhiány, vagy kulcspozícióban lévő kollégák hirtelen távozása. Lehet, hogy téged is érint, most is fogod a fejedet, hogy honnan kerítesz új ügyfélszolgálatost, értékesítőt vagy asszisztenst a cégedbe.

Ilyenkor általában 2 lehetőségből választ egy cégvezető:

  • Nekiállsz Te magad hirdetést fogalmazni, önéletrajzokat válogatni, interjúkat készíteni.
  • Megbízol egy toborzó céget, aki vállalja hogy hoz neked egy megfelelő értékesítő kollégát.

Az első lehetőségnél (hacsak nem vagy rutinos HR szakember) finoman szólva fennáll a tévedés lehetősége, aminek a végeredménye az, hogy akár egy évig cserélődnek az "új értékesítők" a pozícióban, ami bizony drága mulatság.

A második lehetőségnél pedig kapsz egy ajánlatot, általában az új értékesítő kolléga havi bérének a 2-3-szorosát kéri el egy toborzó cég. Itt már lecsökken a tévedés lehetősége (főleg, ha garanciát is kapsz), de figyelembe véve a mai fizetéseket, ritkán jön ki hétszámjegyű összeg alatt egy ilyen megbízás díja.

Mi a jó megoldás? Mi egy harmadik lehetőséget ajánlunk: megtanítjuk Neked a toborzás-kiválasztás alapszabályait egy személyre szabott konzultáció sorozat keretein belül.

Miről lesz szó a konzultációkon:

  • a pozíció pontos megfogalmazása, stratégiába illesztése
  • a hirdetési szöveg megírásának alapjai
  • az önéletrajzok leválogatásának szabályai
  • a jó interjúkérdések logikája
  • a második körös interjú kérdései
  • a beillesztés támogatása

Ezen felül összeállítjuk a szükséges dokumentációt és sorvezetőt.

Ezzel a megoldással jelentősen csökkented a kockázataidat és ráadásul a töredékébe kerül egy kiszervezett toborzás díjának.

De miért mi?

  • kis és közepes válallkozásoknál (vállalkozóként és alkalmazottként is) eltöltött, összesen 50+ év tapasztalatát adjuk neked
  • 25 év HR tapasztalat, emberismeret
  • a szakértői gárdánk a vállalkozásod minden területét meg tudja vizsgálni
  • kívűlről, objektíven látjuk a vállalkozásodat
  • folyamatosan fejlesztjük a tudásunkat, naprakészen figyeljük a munkaerőpiaci helyzetet

Találkozunk az első díjmentes Zoom konzultáción! 

Az ár 0% Áfát tartalmaz. (Alanyi adómentes vállalkozás)

További információ a tanácsadásról:

Bartha Anikó HR csapatépítész, jól-lét mentor
Tel: +36 70 367 5114

319 000 Ft